بهترین آنتی ویروس‌های رایگان برای اندروید

بهترین آنتی ویروس‌های رایگان برای اندروید


معرفی پنج آنتی ویروس برتر سال 2018 بر اساس ارزیابی های AV Comparatives و AV Test

تروجان‌ها، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم، برنامه‌های جعلی و کلاهبرداری فقط برخی از خطرهایی هستند که با نصب هرچیز جدیدی، دستگاه اندرویدی شما را تهدید می کند.

مهمترین راه جلوگیری از ویروسی شدن گوشی، دانلود از جای معتبر

مهمترین راه جلوگیری از ویروسی شدن گوشی دانلود برنامه از جاهای معتبر مثل برنامه بازار است.  برنامه بازار، همه اپلیکیشنهای موجود را به طور منظم با سپرامنیت بررسی میکند. سپر امنیت بازار از ده آنتی ویروس تشکیل شده است. 

آنتی‌ویروس‌ها به صورت منظم اپلیکیشن‌های موجود را اسکن می‌کنند تا بدافزارها شناسایی شوند. به صورت دوره‌ای به شما هشدار داده می‌شود که در صورت وجود بدافزار یا برنامه‌های مخرب آن‌ها را را پاک کنید. برای مثال چندی پیش بازار اعلام کرد که برنامه‌ی CamScanner  که ابزاری برای اسکن مدارک به وسیله‌ی موبایل است، به بدافزار آلوده شده و کاربران باید بلافاصله آن را از گوشی خود پاک کنند. بازار این اطلاعات را از آنتی ویروسهای Lookout، Kaspresky و Bitdefender دریافت می‌کند. بعد از اعلام این خبر، گوگل نیز این اپلیکیشن را از پلی-استور حذف کرد. 

ادامه مطلب ...

ریست فکتوری برند های مختلف گوشی موبایل

آموزش ریست فکتوری برند های مختلف گوشی موبایل

برای همه ما پیش آمده که گوشی هوشمندمان دچار مشکلی شود که مجبور به حذف تمام اطلاعاتش شویم. برای اینکار باید به سراغ ریست فکتوری یا فرمت کردن آن بروید. در این مطلب می‌خواهیم شما ...

 
ادامه مطلب ...