چگونه با آنتی ویروس ها امنیت گوشی خود را بالا ببریم

شاید شما هم یکی از طرفداران سریالِ زیبای Mr. Robot باشید. داستان این سریالِ جنایی با چاشنیِ هک و امنیت، آموزه های خوبی را در اختیار بینندگانش می گذارد. در این سریال اشاراتی به موضوعِ دارک وب می شود که پیشتر در مقالات پارسیش به آن اشاره کرده بودیم.

techp4-28


موضوعاتی همچون نحوه هک دوربین لپ تاپ و یا انتقال تروجان به گوشی های هدف و … از جمله مواردی است که در این سریال به آنها اشاره می شود. ما نیز به مناسبت پخش فصل دوم این سریال! بر آن شدیم تا به مسئله مهم امنیت گوشی های اندرویدی با کمک آنتی ویروس ها بپردازیم. 

ادامه مطلب ...

چطور در کار خود پیشرفت کنیم

بالا رفتن از نردبان ترقی و پیشرفت شغلی نیازمند سخت کوشی، وقت شناسی و کمی خوش شانسی است. خیلی خوب می‌شد اگر مدرک دانشگاهی، مهارت های شغلی و بازده کاری به طور خارق العاده ای درهای آرزوهایتان را به رویتان باز می کرد، اما زندگی اینگونه نیست.


ارتباط مناسبی با همکاران داشته باشید


شما باید خودتان برنامه ریزی کرده و برنامه‌هایتان را اجرا کنید. در این قسمت ۱۲ گام برای پیشرفت شغلی را به شما می آموزیم که در آن  نکاتی وجود دارد که می تواند پیشرفت شغلی و ترقی را برایتان به ارمغان بیاورد.  ادامه مطلب ...

چطور مصرف شارژ باتری گوشی خود را کاهش دهیم

باتری یک گوشی هوشمند برای استفاده همیشگی نیست و بالاخره روزی می رسد که اشکالاتِ آن شما را کلافه خواهد کرد. وجودِ سیستم های جدید Screen-on که گوشی را روشن نگه می دارد تا مثلا ساعت و تاریخ را به شما نشان دهد و یا اپ های افسار گسیخته ای که همچون خوره ای به جان باتری می افتند و پشت پرده ریشه آن را می خشکانند از دلایل عمده تخلیه باتری به حساب می آیند. و ما همیشه آرزو می کنیم که ای کاش روشهایی وجود داشته باشد تا بتوان این مشکلات را پشت سر گذاشت.


چطور مصرف باتری گوشی خود را کاهش دهیم

شاید شما هم مثل من، جستجو در گوگل استور را به عنوانِ بهترین راه حل، برای یافتن یک اپ قوی و با امتیاز بالا انتخاب کرده باشید و در این میان به اپ هایی همچون DU Battery Saver و یا Battery Doctor  بر خورد کرده باشید  ادامه مطلب ...

چگونه با استفاده از ربات پست با دکمه های شیشه ای در تلگرام بسازیم

یکی از قابلیت‌های که از طریق برخی ربات های اختصاصی به اپلیکیشن پیام رسان تلگرام اضافه شده است مربوط به امکان ساخت پست با دکمه های شیشه ای می‌شود. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه ساخت پست با دکمه های شیشه ای  بپردازیم.


تلگرام روز به روز در حال بهبود و پیشرفت است. تیم توسعه دهنده تلگرام همواره قابلیت‌های جدیدی را به این اپلیکیشن پیام رسان یا به اصطلاح مسنجر اضافه می‌کنند.  ادامه مطلب ...

چگونه پس زمینه‌ی چت های تلگرم در گوشی اندروید خود را عوض کنیم

تلگرام روز به روز در حال بهبود و پیشرفت است. تیم توسعه دهنده تلگرام همواره قابلیت‌های جدیدی را به این اپلیکیشن پیام رسان یا به اصطلاح مسنجر اضافه می‌کنند.


) ابتدا برنامه Telegram را اجرا کنید.

2) در صفحه اصلی بر روی گزینه منو (سه خط روی هم) ضربه بزنید.   ادامه مطلب ...