چگونه مشکل گرفتن اسکرین شات از تلگرام چکار کنیم

-همانطور که می دانید در نسخه ی اخیر تلگرام گزینه ی جدیدی برای افزایش امنیت برنامه  اضافه شده که اجازه ی تهیه ی اسکرین شات از گفتگوها را نمی دهد

ارسال تصاویر GIF در تلگرام, ویرایش پیام بعد از ارسال در تلگرام

این مقاله به در خواست برخی از کاربرانی که هنگام تهیه اسکرین شات با خطا روبرو می شدند تهیه شده که به صورت تصویری نحوه حل این مشکل را بررسی خواهیم نمود پس در ادامه ی مطلب همراه ما باشید  ادامه مطلب ...

چگونه مصرف دیتای گوشی را پایین بیاوریم


چگونه مصرف دیتا بر روی اسمارت‌فون را کاهش دهیم؟

ترفندهای جالب تلگـرام که بهتر است آن‌ها را بدانید (بخش پایانی)

کاهش مصرف اینترنت کار سختی نیست. با اجرای ترفندهای زیر می‌توانید این قضیه را تا حدودی کنترل کنید. در ابتدا به گوشی‌های آیفون می‌پردازیم.<** ادامه   ادامه مطلب ...

کوکی چیست وچطور آنرا غیره فعال کنیم

کوکی چیست و چگونه کار می کند؟ چرا باید این قابلیت را غیر فعال کنیم؟ چگونه کوکی را در مرورگرهای وب مختلف غیرفعال کنیم؟ چگونه از وب گردی خود بر روی یک کامپیوتر ردپایی به جا نگذاریم؟ برای یافتن پاسخ این سوالات با ما  همراه باشید.

کوکی چیست؟> 

ادامه مطلب ...

چگونه گوشی موبایل خود را تبدیل به یک مودم وایرلس کنیم؟

چگونه اینترنت گوشی را به اشتراک بگذاریم؟ چگونه هات اسپات (hotspot) را در گوشی خود فعال کنیم؟ چگونه هایی در سایت چگونه ها یا “هاو کن یو” که امروز به تمامی آن ها پاسخ خواهیم داد.


امروزه اینترنت جزء جدایی ناپذیر زندگی روزمره هر شخصی شده است. دیگر در اطرافمان کمتر کسی را می توان یافت که با اینترنت سر و کار نداشته باشد و یا از آن استفاده نکند. امروز در وبسایت هاو کن یو یکی از کاربردی ترین و جذاب ترین راه های اشتراک اینترنت با دوستا ن و … را به شما آموزش خواهیم داد. با ماهمراه باشید.

  ادامه مطلب ...

چگونه پیام دریافتی تلگرام را بدون مطلع شدن ارسال کننده مشاهده کنیم

چگونه پیام دریافتی تلگرام را   بدون مطلع شدن فرد ارسال‌کننده مشاهده کنیم

هنگامی که شما یک پیام دریافتی از طریق تلگرام را مشاهده کنید، تیک کوچکی که در کنار آن پیام قرار دارد به‌صورت دو تیک تغییر شکل می‌دهد. این امر ارسال‌کننده پیام را از خوانده شدن پیامش توسط شما مطلع می‌سازد.


<** ادامه مطلب... **>

اپلیکیشن رسمی تلگرام این امکان را فراهم نمی‌کند تا کاربران این پروسه را غیرفعال کنند. از این رو، بسیاری از افراد به‌منظور جلوگیری از بروز این امر، به‌جای تلگرام از اپلیکیشن‌های مشابه دیگری نظیر موبوگرام استفاده می‌کنند. اما جالب است بدانید با استفاده از یک ترفند جالب در نسخه اصلی اپلیکیشن تلگرام، قادر به مشاهده پیام‌های دریافتی بدون مطلع شدن فرد ارسال‌کننده و دو تیک شدن آن پیام خواهید بود! 

به‌منظور مشاهده یک پیام دریافتی و مطالعه پنهانی آن در نسخه اصلی اپلیکیشن تلگرام، کافی است پس از دریافت پیام سریعاً اتصال اینترنت (موبایل دیتا یا وا‌ی‌فای) دستگاه را قطع کنید یا حالت پرواز گوشی هوشمندتان را فعال کنید. حال با خیال راحت اپلیکیشن تلگرام را اجرا و پیام دریافتی را مطالعه کنید. 

ادامه مطلب ...